Să fie doar abis?


salvador-dali-cap-rafaelian_salvador-dali-exploding-head-in-the-style-of-rafael

(Salvador Dali)

Mă așez lângă abis
o adiere de vânt aruncă-n auzul meu virgin
un hohot de râs
„te crezi curajoasă”
nu am timp
nu am cui să răspund
am în jurul meu doar forma intuiție
i-aș zice spațiu și timp
și câteva instrumente
cuvântul
văzul
sunetul
dorința

cuvântul destramă tăcerea
născând imagini succesive
imagini ce redevin curând cuvinte

văzul mă hrănește cu tot ce natura are mai echilibrat
mai armonios
mă ajută să urmăresc propria-mi fantomă
cum bântuie acolo unde eu mă cred acasă

sunetul este mișcare
atenționare
el este găzduit și de glas
când dispare
spațiul se deformează
crește necontrolat

dorința – în această clipă
să aflu dacă „dincolo” există
cuvânt
văz
sunet

… să fie doar abis?

din volumul Scrisoare către nimeni, Corina Victoria Sein, Editura Excelsior Art, 2016

Lasă un răspuns / Leave a comment

