Apăr tăcerea


Ce sunt eu doar pentru mine?
actor
scenarist
regizor

Ce am eu doar pentru mine?
tot ce împlinesc în timpul existenței

claritate în propria-mi conștiință
cunoaștere de sine
liniște și neatârnare sufletească
fără de care fericirea nu există

Am eu o definire a stării de fericire?
nu încă…

Ce știu eu despre dragoste?
un amestec imperfect de pasiune
ambiție
nevoia de a căuta împlinirea

Ce îmi doresc eu în această clipă?
să-mi apăr tăcerea pe culmi de iluzii

din volumul „Scrisoare către nimeni”, Corina Victoria Sein, Editura Excelsior Art, 2016

Lasă un răspuns / Leave a comment

