Într-o gară / Ritual în absență


 

fotoritual16

Ziua îmi lasă în cutia poștală mesaje
unele sunt criptate
altele sunt doar înșiruiri de cuvinte prescurtate

în fiecare seară
trag adânc în gând silabele cuprinse-n vești
și viața îmi dă semnale prin vibrații

în timp ce eu orânduiesc știrile
tu mă  aștepți într-o gară
trenul întârzie

nici eu nici tu
nu avem parte de „ora liniștii rotunde”

suntem singuri pe peron
fiecare dintre noi într-o altă gară

mă întorc cu spatele la căsuța poștală
am să petrec noaptea cu capul plecat
în fața ferestrei prin care arunc ultimele mesaje
sunt mândră de gestul prin care încerc să aprind felinare
pe acoperișul trenului încărcat cu ora liniștii rotunde

din volumul Ritual în absență, Corina Victoria Seni, Editura Excelsior Art, 2015

 

Lasă un răspuns / Leave a comment

