Anotimp incert


 

toamna1
Toamna
pare să-nflorească între vară şi iarnă

peste începutul blând
un pui de furtună adună ultima geană de lumină
în frământarea-i haotică striveşte frunzele abia căzute

un copac geme surd şi scoarţa plesneşte

pe cer un nor
în el un chip ce pare a fi al meu

discret
îl rog să-mi fie călăuză în viitor
dar
mă părăseşte de îndată ce-mi doresc
să mă pierd în lăuntrul lui

mă-ntorc
leg rana copacului cu un mănunchi de frunze
timpul continuă să curgă durabil şi uniform
în clipă

din volumul Ritual în absență, Corina Victoria Sein, 2015 , coperta și ilustrațiile de Vasile Pintea, Editura Excelsior Art

 

4 comentarii la “Anotimp incert

    • IT’S MY PLESURE…

      UNCERTAIN SEASON

      Autumn is back.

      Between summer and winter
      it seems suspended
      over the cliff of the aging
      gentle season that keeps collecting
      memories.

      A storm’s young is floating
      over the peaceful end
      it grows
      in its relentless chaos
      it crushes leaves barely fallen…

      The muted moans of a tree
      see its bark crack open
      through crevasses – deep wrinkles
      flow pearl necklaces…

      We will return – seem to say the leaves’ choir,
      maybe forever…

      The autumn
      covers the tree’s wound
      with a pile of leaves
      time keeps flying…

      Will there be yet another autumn?

      Apreciază

Lasă un răspuns / Leave a comment

