Muzică și poezie / Constatare



Pe străzile oraşului
am descoperit semnele învingătorului

la poarta fiecărei case
străluminau frumoase chipuri
iar eu treceam cu timpul
de la un cartier la altul
părând că de-o viaţă
port la pieptul meu
steaua norocului

din volumul Ritual în absență, Corina Victoria Sein, 2015

2 comentarii la “Muzică și poezie / Constatare

  1. Din pacate, semnele invingatorului sunt cele ale unuia nemilos: Timpul.
    Este bine ca ai steaua norocului la tine… ai grija, draga mea, sa n-o pierzi. Sau sa ti-o fure cineva, ori sa ti-o inlocuiasca, fara sa stii tu, cu cea a eternului ghinion. Nu de alta, dar poate ca acele frumoase chipuri care stralucesc pe la portile caselor s-ar schimba in urate si triste…
    Altfel, imi place poezia ta. E tanara si optimista, plina de vise ce-si asteapta implinirea. La urma urmei, poate ca speranta e lucrul cel mai important. Ceea ce inca ne mai tine in viata…

    Apreciază

    • Da. Ai dreptate. Învingător pare să fie doar timpul. Steaua norocului în opoziție cu eternul ghinion sau se află angajați
      în luptă diretă? Cred că un lucru este sigur: în rolul principal, actorul este mereu altul… Și pentru că tu zici: „La urma urmei, poate ca speranta e lucrul cel mai important. Ceea ce inca ne mai tine in viata… ” eu spun: la porți vom întâni și chipuri luminoase… Mulțumesc pentru comentariu.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns / Leave a comment

