Vântul care răsfoieşte frunzele


COPERTA - DRAGOSTEA ARE - PT TIPAR

Nu  mă sperie această aventură
sunt singură şi nu ştiu de ce
cu vântul la tâmple şi agenda în mână
orarul nu mi se potriveşte
fantezie romantică,
obicei lumesc,
sfătuitor
şi luminos,
îmi aud
părerile de rău
sub piatra râului

din sânge-am prins puteri nebănuite,
e sângele meu
atât de aproape
şi uneori, atât de departe de mine…

… e înţelept şi-nseamnă
fiecare gest,
pe caldarâmul
din faţa porţii
mă strigă pe nume
şi-mi aruncă-o vâslă pe ţărm,
şi-n joc,
mânuiesc sabia.

din volumul Dragostea are picioare repezi, Anda Maria Neagoe, Edutira Excelsior Art, 2016

Un comentariu la “Vântul care răsfoieşte frunzele

Lasă un răspuns / Leave a comment

