Despre prietenie, cu drag din Australia


Dragi prieteni,
De curând, am cunoscut, prin intermediul virtualului, o familie frumoasă, o familie care nu știa nimic despre România.
Eu am publicat articole despre România pe blog și pe alte pagini de socializare, ei le-au citit și mi-au scris că doresc să cunoască date despre România. Așa am devenit prieteni buni.
Săptămâna trecută, ei au avut un eveniment important în viața familiei. O căsătorie.
Le transmit „Casă de piatră”!
Cu acest prilej, prietenii mei au făcut câteva fotografii pe care mi le-au trimis.
Ei știu că eu doresc să cunosc locuri, oameni și informații culturale, despre țările în care nu am ajuns.
Atașez trei fotografii primite chiar în această dimineață.

Dear friends,
Recently, I met through virtual, a beautiful family, a family who knew nothing about Romania.
I have published articles about Romania blog on other social media pages they have have read and have written to me that they wanted to know the data about Romania. So I became good friends. .
Last week, they had an important event in family life. A marriage.
They convey „stone house”!
On this occasion, my friends took several photos that they sent me.
They know that I want to know the places, people and cultural information about the countries where we have not reached.
I attach three photos received even this morning.
(Corina Victoria Sein)

Biserica luterana din orașul Hahndorf din Australia de Sud

Biserica luterana din orașul Hahndorf din Australia de Sud

 

În fotografie: plaja unde nunta a avut loc vineri

În fotografie: plaja unde nunta a avut loc vineri

 

 Eyre Highway, între Perth și Adelaide, la o Locație numită " Nullarbor Homestead "

Eyre Highway, între Perth și Adelaide, la o Locație numită ” Nullarbor Homestead „

Aceasta face parte dintr-o stație de bovine vastă situată în Câmpia Nullarbor, numită uneori”.! Câmpia TREELESS „După cum se poate vedea în fotografie, nu există copaci, doar arbuști de mici Aceasta este o zonă vastă pe de coasta de sud a Australiei.

5 comentarii la “Despre prietenie, cu drag din Australia

  1. Citind, am căzut pe gânduri.
    Oare cum arată corespondența ta?!
    Apoi.., privind edificiul Bisericii luterane, am retrăit sintagma: Divinul sălșluiește în Om.
    De aceea, ard de nerăbdare să citesc fragmente din corespondența ta, purtată cu ei!
    Dar pentru asta, va trebui oare să mă mut în Australia? 🙂
    Articolul este o încântare !
    Onu

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns / Leave a comment

