Mauritius seen from above


Mulțumesc, prietene!
M-am gândit să împart plăcerea și bucuria  vizionării acestui video cu prietenii mei de pretutindeni.

2 comentarii la “Mauritius seen from above

  1. Astăzi am avut plăcuta surpriză să primesc cele două cărți de poeme pe care mi le-ai trimis. Mulțumesc din suflet pentru binevenita ocazie de a-ți lectura gândurile cuprinse în cele două volume: „Ritual în absență” și „Traps”. Mă voi delecta în fiecare zi cu o doză de versuri din care am prins gustul pe blogul tău. Săru-mâna și sper să revin cu o solicitare de adresă în scurt timp, pentru a mă revanșa cât de cât cu un volum de proză. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns / Leave a comment

