PE CINE CĂUTAM?


casa parasita
Pe Zăvoi, numai vântul
Umbla printre arini,
Destrămând ceaţa, rămasă
În frunze şi scorburi,
Iar eu mă risipeam
Prin vântul aprins
De dorul mamei.
Flăcări veneau şi se aşezau
Pe râu,
De parcă eram eu,
Dar pe cine căutam
În vânt
Şi în flăcări?
Şi, deodată,
Eram trei chipuri:
Să fi fost tata, mama şi eu?
Bărbatul şi una dintre femei
Au devenit o floare galbenă
De câmp.
Vântul împrăştia petale
Pe umărul meu:
Una, două…
Zorica aduna petalele.
Ea voia floarea întreagă.
Vântul îmi răsfira cenuşă
În păr,
Iar, pe mână,
S­a oprit o buburuză,
Ce purta galbenul florii
De câmp.

din volumul Casa părăsită, Tatiana Flondor Arieșanu, Ed. Excelsior Art, 2006

 

7 comentarii la “PE CINE CĂUTAM?

Lasă un răspuns / Leave a comment

