UN DRUM


retorica

Pregătisem un drum
Şi n-am ajuns să-l încep.
I am spus vulturelui: du-te singur în munţi
Şi am rămas să mă uit
Din fereastră
Cum cade frunza.
Aveam râuri în mine,
Învăţasem să urc, să tai singur cărări,
Ştiam vorba pădurii,
Puteam îmblânzi vântul şi iarna
Cu voinţa şi crezul.
Acum mă uit
Din fereastră
Cum cade frunza
Peste un gând
Ca o ninsoare.

din volumul Retorica și umbra ninsorii, Anghel Dumbrăveanu, Editura Excelsior Art, 2008

5 comentarii la “UN DRUM

Lasă un răspuns / Leave a comment

