De teama trecutului


Corina Victoria Sein

Corina Victoria Sein

 

Avem asupra prezentului controlul
în suflet ne cresc ramuri verzi
ne sărutăm
plecăm în grabă de teama trecutului încărcat cu povești căzute

ne prindem mâinile
ne tremură picioarele
alergăm în salturi
captăm freamătul de apă al călătoriei în desfășurare

ne preocupă viitorul

o încercare ușor ostenită
în miezul fierbinte al clipei două inimi pulsează în ritmuri diferite
un prea puternic Eu mă jefuiește
îmi ia dorința de a mai stăpâni timpul

ne fumegă sufletul
ne desprindem mâinile
ne domolim pasul
ne asumăm eșecul ascunși în oglinzi întoarse

supraviețuiește doar teama de întâlniri fatal programate

din volumul Ritual în absență, Corina Victoria Sein, 2015

10 comentarii la “De teama trecutului

  1. ” De teama trecutului ”
    surioara mea a lansat pe 8 nov.2015 ,volumul de versuri
    ” HIEROGLIFA in zenit ” ! 🙂
    …………………………………………….
    ” Deschide-mi DOAMNE ochiul ” .

    Deschide-mi, Doamne, ochiul
    Si-n talpa
    Sa pot vedea nisipul
    Cand il calca gandu-mi
    Undele lui ce dor clipa incerta
    S-o-ndepartez de mine
    Si lasa-mi intreg
    Avantul din samanta
    Infima, zvelta si tacuta
    Din care ziua creste iar si iar……
    Ere
    Ce fi-vor a fi fost
    Firii
    Intregu-mi rost ! 🙂 …………..
    Autor,
    Georgeta POPOVICI Strat .
    Mai multe pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/11/10/
    Cu stima,
    Aliosa.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns / Leave a comment

