Trecutul din prezent


SENI SEVIYORUM - COPERTA PT NET

De-ar fi din nou să fiu, deloc nu mi-ar păsa
De-s doar boboc de crin şi rază-n zori de zi
Jocul zglobiu pentru iubire mi-aş lăsa
Şi umbletu-mi spre Tine l-aş călăuzi!

Ca azi să te iubesc, pe-aici n-aş mai lăsa
Să vină toamna nesperanţei, într-o zi!
Ci, doar de visul vieţii mele mi-ar păsa
Şi-atunci, trecutul, la prezent s-ar limpezi!

Mi-eşti prea întârzâiat, nobile Aris
N-am ce să-ţi mai ofer, viaţa mi-e doar trecut
Rămân pe veci, durutu-ţi crez… Damaris,
Dintr-un prezent, zadarnic… petrecut!

din volumul Seni seviyorum, Iulia Raisa Dilara, Editura Excelsior Art, 2015

Lasă un răspuns / Leave a comment

