Galerie

O zi in talpile goale la tara la copac (masa campeneasca, yoga si alte cumetrii)


Suntuncopac

Draga Copac,

ascuta aici cat imi citesti invitatia:

Te invit acasa 🙂 ! In livada mea, unde mi-am petrecut copilaria sub aripa bunicilor, te invit sa mananci la masa noastra bunatati din gradina pregatite de mama si bunica mea, sa te relaxezi sub umbra ciresului unde ma urcam cu sora mea cand eram mici, te invit sa mergem cu talpile goale in iarba si evident……sa facem activitati copacesti.

Practic, te invit in familia mea! Te invit sa-mi vezi radacinile mele pe care le uda ploaia si ramurile mele pe care le cheama cerul.

Stii, cand eram mici si-mi zicea mama sa ne faca casa la tara, nu dadeam doi bani pe ideea asta. Aveam in cap doar shopping si cluburi atunci cand venea vorba de timp liber, insa acum, nimic nu ne face mai fericite precum acel moment cand ajungem la tara si ne arucam pantofii la poarta si alergam…

Vezi articol original 963 de cuvinte mai mult

3 comentarii la “O zi in talpile goale la tara la copac (masa campeneasca, yoga si alte cumetrii)

  1. Mă bucur să empatizez cu o asemenea invitaţie extrem de generoasă, adică absolut NORMALĂ. O invitaţie în casa sufletului şi nu numai, nu poate atrage decât oameni pe măsura invitaţiei. În ceea ce mă priveşte…m-am regăsit în ţara sufletului meu, acolo de unde mă alături celorlalte ţări, alcătuind împreună continentul uriaş al OMENIEI.
    Cei ce rezonează cu o asemenea invitaţie…este păcat să rateze înălnirea.
    Haideţi cu toţii în ţara… SUFLETULUI…
    Dacă Caron cerea o monedă(obol) ca sufletele să traverseze Styx-ul spre infern, cei 200 de lei pot reprezenta obolul trecerii în spre… RAI.

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns / Leave a comment

