Altă zi, aceeași poveste… (III)


„– În noaptea asta stăm aici… vreau să privesc cerul…”
Din când în când, avem nevoie să privim cerul. Felicitări.

Melancolii Nocturne

Cap. 3 – A Woman’s Heart

… Trei ceasuri au trecut de când lăsarăm în urmă forfota Gării de Nord, iar trenul nostru aleargă în continuare domol, păcănind mecanic în aroganța lui nepăsătoare. Ca un balaur de poveste, șerpuiește pe liniile de fier, tăind de-a dreptul canicula sufocantă ce îmbrățișează câmpurile gălbejite de arșiță și foc… Transpir…
Cu fruntea lipită de geamul fierbinte, privesc pe fereastră golul destins în culori pale, ce fac ca întreaga priveliște în drum spre mare, să-mi pară un deșert imens și pustiu. Ici-colo, câte-un suflet viu animă viața în imensitatea acestui tablou împietrit. Cerul albastru e limpede și fără de nici un nor. Mă simt sufocat, fără pic de aer, iar gândul că Eu și Ea ne vom petrece concediul împreună mă sperie îngrozitor. Mi-e teamă… Da, trebuie să recunosc că de fapt gândul meu nu vânează peisaje mirifice, ci doar ocolește adevăratul subiect ce…

Vezi articol original 1.709 cuvinte mai mult

2 comentarii la “Altă zi, aceeași poveste… (III)

Lasă un răspuns / Leave a comment

