Picatura de Poezie si Folk


Hai-Hui prin Sufletul Folkului

 

Maria Simion

Dor durut

Fă-mă, Doamne, un condor
Să-mi întind aripi în zare
Unde gândul o să-mi zboare
Și-unde voi uita de dor. maria Simion

Fă-mă, Doamne, pui de șarpe
În pământ să mă strecor
Unde doruri nu mă dor
Și în jur sapă-mi escarpe.

Fă-mă, Doamne, pui de cuc
Să pot crește orișiunde
Și,când dorul m-o pătrunde,
Să n-am unde să mă duc.

Fă-mă, Doamne, tot ce-ai vrea
Pe pământu-acesta mare,
Căci la noi,acum, se moare…
Moare România mea!

Trupa Arhaic – Cântecul durut

 

Vezi articol original

Lasă un răspuns / Leave a comment

