Întrebarea la care n‑am ajuns să mai răspund


 

retorica

Prietenului meu prof. dr. Ionel Popa

Mă veţi găsi aici şi după moarte
mă veţi găsi‑ntre voi şi după viaţă
şi după dragoste şi după întrebarea
la care n‑am ajuns să mai răspund
uitându‑mă prea mult prin întuneric
să vă întâmpin răsăritul.

Mă veţi găsi aici întotdeauna
mă veţi găsi şi după ce acest poem
va respira lumina unei stele
ce va‑ncolţi cândva în gândul meu.

Voi fi cu voi chiar dacă nevăzut
voi locui în arbori sau în nori
venind cu anotimpul sau plecând
ieşind cu soarele din cerul mării
călătorind cu vântul căutând
un drum din timpul fără moarte
în care v‑am iubit neverosimil.

Mă veţi găsi aici şi după viaţă
şi după dragoste şi după întrebarea
la care încă sper să vă răspund.

din volumul Retorica şi umbra ninsorii, Anghel Dumbrăveanu, Editura Excelsior Art, 2008

Un comentariu la “Întrebarea la care n‑am ajuns să mai răspund

Lasă un răspuns / Leave a comment

