Nerușinea silvică a românilor


15 comentarii la “Nerușinea silvică a românilor

    • Nu este nimic antiromânesc în postarea unor documente strict autentice. Comentariul domnului Onu este suficient de confuz. Cine este execrabil și lichea? Autorul postării sau cei ce se fac vinovați de starea în care s-a ajuns prin despăduriri fără să se planteze nimic în loc. În actualitate, cred că administrația noastră nu și-a făcut datoria, nu poporul e de vină, ci niște funcționari corupți. Și o clasă politică execrabilă și plină de lichele. Pe care, iată, îi apără niște naționaliști de carton. De CARTOON.

      Apreciază

  1. Reflexele comunistoide inca ne bantuie si ne vor mai bantui inca multa vreme. Nu stiu cum gandesc copiii din clasele primare, dar cu siguranta existe inca o generatie de „tineri” idoctrinati si infectati de reflexele comunistoide.

    Apreciază

    • Să ne lămurim:
      Pe comunistoizi îi caracteriza slugărnicia antiromânească faţă de bolşevism, terorizându-i pe cei capabili economic/înstăriţi prin muncă cinstită Asemenea lepre caracteriale, au născocit pretexte, precum chiaburi, moşieri , exploatatori.
      Până şi intelectualii deveniseră indezirabili, în ura lor viscerală.
      Ce-or fi ăştia slugarnici faţă de colonialism?, spurcând românescul pe bucăţele?
      Eu le spun generic,tuturor, „lichele antiromâneşti”.
      Onu

      Apreciază

      • Antiromani sau nu…lichelele sunt lichele. Asa este. Eu apartin unei familii care a avut mult de „tras” de pe urma acestor lichele…prigoana, puscarie, discriminari.
        Pentru toate situatile din viata exista solutii, exista cai de iesire… Si totusi exista o situatie fara iesire…Cand o fi sa se urce scroafa in copac…nu mai este nimic de facut.

        Apreciază

        • Pentru cunoştinţă, că am spus de intelectuali. Doi din unchii mei după mamă, ambii avocaţi, din care unul şeful baroului din Bârlad, iar altul pledant, au făcut pşcărie, cu domiciliu forţat, primul, iar al doilea numai detenţie, pentru că au apărat regalitatea. Iar primul, a avut antiromânismul ca prin publicaţia personală, să nu fie de acord cu măsuri comuniste.
          Personal. ca profesionist, cunosc urmările dezastruoase ale defrişărilor, de aceea mi se pare de condamnat, fie şi aluziv, dându-mă deştept, să persiflez Ardealul şi pe Ardeleni.
          Şi tot pentru cunoaştere, sorgintea mea paternă este din mocanii din Mărginimea Sibiului.
          Aşa că, la loc comanda, zeflemeaua privind:
          „Neruşinea silvică românilor”
          Dezavuez asemenea lichelisme antiromâneşti.
          Prefer, cum spui tu, să-mi cultiv spiritul şi discernământul, că javre antiromâneşti, pot apărea oricând, dar să nu le cânt în strună.
          Am văzut că practici Yoga tibetană. Înţelepciunea ei, nu-ţi spune nimic?
          Sine ira et studio 🙂
          Onu

          Apreciat de 1 persoană

          • Am practicat în tinereţe, apoi am trecut dincolo de „litera” practicii. Am fost şi un practicant al religiei ortodoxe…de care am trecut…
            ACUM sunt eu însumi…dincolo de vreo practică anume. Religiozitatea, de care scriu şi voi mai scrie pe blog, este starea de dincolo de orice fel de constrângeri existentă în ORICE practrică…
            Problema reală a lumii noastre este DIRECŢIA GREŞITĂ în care merge. Este şi motivul pentru care nu există altă soluţia în afară schimbării direcţiei. Reformele, revolutile…nu fac decât să cosmetizeze un cadavru.
            Nu sunt mânios, cât sunt sensibil faţă de suferinţa generată de inconştienţă, de ignoranţă.

            Apreciat de 1 persoană

          • Viaţa nu poate fi practicată în limitele nici unei „practici”. Este o TRĂIRE personală, unică, a carei coordonate sunt unice…chiar dacă direcţia poate fi comună oricerei practici.
            Este posibil să avem aceiaşi direcţie, dar căile sunt unice, sau ar trebui să fie… Pledez pentru autenticitate, spontaneitate, improvizatie…adica LIBERTATE si acesta se poate manifesta numai in prezenţa …IUBIRII.
            Noapte bună…

            Apreciază

Lasă un răspuns / Leave a comment

