Noutăţi editoriale – iulie 2014


Corina Victoria Sein - EDITORIAL

Luna iulie, la Editura Excelsior Art, este declarată luna poeziei. În prima decadă a lunii iulie 2014, au apărut două volume de poezie: Zbor spre lacrimile Soarelui, Urme de Gând, semnate de Alexandru Ioan Cânda. Detalii pe pagina de internet a editurii:http://www.excelsiorart.ro/carti/biblioteca-excelsior-art-beletristica.html

COPERTA - URME DE  GAND

Am avut un vis

Am avut un vis…

Am avut un vis în care
Oamenii nu mai sunt negri,
În care ochii nu mai plâng
De durere;
Un tărâm
Lipsit de ură şi ploi
Şi plin de iubire,
Cu oameni fericiţi. Da,
Oamenii erau fericiţi…
Şi calzi. Dar
Am avut un vis –

Doar
Un vis…

COPERTA - ZBOR

Niciodată pentru mine

Izolat printre cărţi în
camera mea galbenă
mă gândesc la tine:
frumoasă,
senină,
caldă.
Frumoasă… acolo, pentru
El.

M-am plimbat dimineaţă
şi te-am zărit
veselă
pe o bancă
la umbra rece a unui copac.
Dimineaţă… acolo, pentru
El.

Seara m-am văzut împreună
cu tine
suind pe piscuri înalte,
tăioase pentru tine,
în castelul meu rece.
Niciodată… acolo, pentru
Mine.

Eveniment editorial, iulie 2014, Editura Excelsior Art

Lasă un răspuns / Leave a comment

