Din gradina Zmeului…


Drumul racului

Mi s-a întîmplat de fiecare dată să mă întorc dimineaţa cu mîinile goale şi inima grea. Pînă acum.
Le-am văzut.
Am învăţat repede că Zmeului nu-i baţi la poartă să-i dai bineţe aşaaa …ca-ntre fiinţele de lume, ca mai apoi să-l întrebi politicos dacă nu are flori de vînzare. Culmea tupeului.
Aşa a fost prima dată. Dar şi ultima.
De atunci, în nopţile cînd îl aud dormind adînc, sar gardul grădinii, umplu desaga şi o rup la fugă către prag. Pragul dimineţii. Numai că de fiecare dată mă împiedic şi prăpădesc desaga sau o deschid şi e plină cu cenuşă. De vis. Pînă acum.
Acum însă i-am aflat secretul: joacă la cacealma. Tot ceea ce are în grădină sînt nişte copii de dincoace de prag.

Iată-le! Gradina Zmeului a devenit a mea!

Gardenia

Jasmin

Murraya

Myrtus

Plumbago
Ceropegia sandersonii
the_end

Vezi articol original

De Corina Victoria Sein Publicat în Reblogging

Un comentariu la “Din gradina Zmeului…

Lasă un răspuns / Leave a comment

