Nu ştiu / In Memoriam – Emil Şain /


PENTRU POEZIE 1

Nu ştiu de unde vin,
Nu ştiu unde mă duc,
Nu ştiu cine sunt,
Nu ştiu cine am fost,
Nu ştiu de ce trebuie să împuşc,
Nu ştiu de ce sunt împuşcat,
Nu ştiu cine-mi e duşman,
Nu ştiu cine-mi e prieten,
Nu ştiu de ce iubesc,
Nu ştiu de ce urăsc,
Nu ştiu de ce am venit,
Nu ştiu de ce trebuie să plec…
Nu ştiu de ce râd,
Nu ştiu de ce plâng…

Ştiu doar că noaptea
Privesc cerul înstelat
Şi îţi împletesc
Cunună luminoasă de dor,
Ce-mi va lumina cărarea ce duce
Spre tine şi spre cer…

Din volumul Lacrima s-a întors la stea (In Memoriam), Emil Şain, 2012

Lasă un răspuns / Leave a comment

