Singurătate


In Memoriam Emil Şain http://emilsain.wordpress.com/

Această prezentare necesită JavaScript.

Sunt singur cu ploaia
Şi vântul!
Sunt singur cu mine,
Cu dragostea noastră pierdută.
Sunt singur
Cu dorurile noastre,
Luate de vânt…
Sunt singur cu noaptea
Întunecoasă şi rece,
Sunt singur cu mine;
Eu îmi vorbesc,
Eu îmi răspund,
Iar uneori plec
De lângă mine,
În marea mea
Singurătate!

din volumul M-am îndrăgostit de Mona Lisa

Un comentariu la “Singurătate

Lasă un răspuns / Leave a comment

