Poem


inel2

S-a întors iubita mea acasă,
De văzduh, de lume nu îmi pasă.
Nici de soare, vijelii ori ploi,
Nu îmi pasă de vânt şi de noroi…

Nu îmi pasă că lumea-i săracă,
Că minciuna nu poate să tacă,
Nici de cei bogaţi nu îmi mai pasă,
S-a întors iubita mea acasă…

Nu-mi mai lăcrimează ochiul stâng,
Nu mai par în lume un nătâng,
Nu mai caut în lume alt-aleasă,
S-a întors iubita mea acasă…

Ploaia, vijelia, vântu-i vânt,
Fericirea-i iarăşi pe pământ,
Simt şi pâinea aburind pe masă,
S-a întors iubita mea acasă.

Din volumul M-am îndrăgostit de Mona Lisa Emil Şain, 2012

Lasă un răspuns / Leave a comment

